Кез-келген мектепте тақырыптық апталарды өткізу дәстүрлі болып табылады. Бұл дәстүр кездейсоқ пайда болған жоқ.
Ата-аналар мен оқушылардан баланың мектепке ұмтылатынын, оқуға деген қызығушылығын есту қаншалықты жағымды. Мен керісінше естігім келмейді: «Мен мектепке бармаймын», «мені қызықтырмайды», «маған бұл математика ұнамайды».
Оқу қызықты болуы керек. Сонда ғана оқыту сәтті бола алады.
Оқушыларды оқыту күнделікті жұмысты қалай қуанышты ету керектігін, оқушылардың білімге деген қызығушылығын қалай арттыру керектігін, балаларды өзара әрекеттесуге қалай үйрету керектігін, баланың қабілеттерін қалай ашуға және өзін дәлелдеуге мүмкіндік беру керектігін ойлайды.
Осы және басқа да міндеттер сабақтарда да, сабақтан тыс уақытта да пәндік апталар кезінде сәтті шешіледі.
Іс-шара қызықсыз және монотонды болмауы үшін мұғалімдер жыл сайын оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, пән апталығының іс-шараларын өткізудің әртүрлі формаларын ойластырады.
Биылғы жылы «Математика апталығы» 15.11.2021-19.11.2021 ж. аралығында өтті.
Пән апталығының міндеттері:
— оқушыларды өзіндік шығармашылық қызметке тарту;
— олардың оқылатын пәнге қызығушылығын арттыру;
-оқушылардың шығармашылық әлеуетін ашу және іске асыру мүмкіндігі;
— оқу мотивациясын арттыру.
Дүйсенбі күгі математикалық патшалықтан келген қонақтар – Пиноккио және Мальвина аптаны ашты. Қонақтар оқушыларды іс-шаралар жоспарымен таныстырып, байқауға «Математикалық газет» дайындауды тапсырды.
Тапсырманы 5 «А», 7 «А», 8 «А», 8 «Б», 8 «В» және 9 «Б» сынып оқушылары орындады. Сондай-ақ 8 «А» сынып оқушылары «Іс-қимыл тәртібі. Жақшалар»педагог А.Н. Еремина өткізгенашық сабағына қатысты.
Сәрсенбі күні балалар математика мен поэзияның үйлесімді екенін дәлелдеді. Оқушылар математика туралы өлеңдер оқып, мақал — мәтелдер оқыды.
Бейсенбі күні пән мұғалімдері сабақ-ойын өткізді, онда 7-9 сынып оқушылары «Математикалық пойызбен саяхатқа» аттанды. Ойын барысында балалар өзара әрекеттесуді үйренді, проблемалық жағдайларды бірлесіп шешті, өздерін ғана емес, жолдастарын да естіді.
Қорытынды шығару және марапаттау кезінде белгілі бір байқаудағы жеңіс емес, баланың іс-шараларға белсенді қатысуы ескерілді. Математика пән апталығының соңғы кезеңі эмоционалды түрде өтті. Пиноккио мен Мальвина ең белсенді оқушыларды мақтау қағаздарымен және сыйлықтармен марапаттады.
Әр бала аптаның барлық оқиғаларының белсенді қатысушысы болды, сонымен бірге оқушы таңдау мүмкіндігіне ие бола отырып, іс-шараларға ерікті түрде қатысты.
Оқушы өзін әр түрлі рөлдерде сынап, әр түрлі іс-әрекеттерде сынап көре алды: шебер, қиял, сурет салу, идеялар ұсыну, оларды жүзеге асыру, театр қойылымдарына қатысу, өлең айту, жарыс.
Сондай-ақ басқалардың орындауын жай ғана бақылай алды. Бұл да өте маңызды, әсіресе оқудың алғашқы кезеңдерінде, барлық балалар өздерін сенімді сезінбейтін кезде.
Өткізілген іс-шаралар балалардың білімін байытуға, олардың бастамасы мен тәуелсіздігін көрсетуге, шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін дамытуға ықпал етті.
Педагогтар А. Н.Еремина, З. Ж. Нажмиденова, Б.Қ. Мұратбай.