Бастауыш сынып мұғалімдерінің әб

Қазіргі заманғы мектептегі әдістемелік жұмыс-бұл ғылым жетістіктеріне және озық педагогикалық тәжірибеге және оқу – тәрбие үдерісін нақты талдауға негізделген, әр мұғалімнің кәсіби шеберлігін және біліктілігін жан-жақты арттыруға, педагогикалық ұжымның шығармашылық әлеуетін дамытуға және арттыруға, ал сайып келгенде-оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған өзара байланысты шаралар, іс-қимылдар мен іс-шаралар жүйесі.

Бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘБ құрамында -16 адам.

Барлық педагогтердің жоғары білімі бар.

13 педагогтың жоғары дефектологиялық білімі бар.

Барлық бастауыш сынып педагогтары білім беру мазмұнын жаңарту аясында ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларға арналған типтік оқу бағдарламалары бойынша жұмыс істейді (ҚР БҒМ 27.07.2017 ж. № 352 бұйрығы).

Мұғалімдер таңдаған өзіндік білім алу тақырыптары бойынша жұмыс істейді, өздерінің кәсіби деңгейін жетілдіреді. Мұғалімдер әдебиеттерді оқиды, материалдарды жинайды, оқушыларды оқытудағы әртүрлі тәсілдерді апробациялайды, әдістемелік бірлестіктерде сөз сөйлейді, дидактикалық материалдар, сабақтар әзірлейді, оқушылардың даму динамикасын қадағалайды, өз қызметін талдайды.

Бастауыш сынып ӘБ мұғалімдері облыстық семинарларға қатысады.

Бастауыш сынып ӘБ педагогтары «Кіріктірілген сабақтар білім беру мазмұнын жаңарту аясында бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділігінің құралы ретінде» тақырыбында жұмыс істейтін шығармашылық топ ұйымдастырды.

Шығармашылық топтың құрамы: Ербулат И.Е., Бодак К.В., Хлопина Е.М., Пономарева Т.А., Мустафина Л.М., Фомичева О.А., Афанасьева Н.В., Савельева Е.С., Романюк Л.А., Новикова С.В., Тополь Т.Н.

Мақсаты: кіріктірілген сабақтардың бастауыш сынып оқушыларының білім сапасына әсерін анықтау.

Міндеттері:

1) осы мәселені теориялық зерттеу мақсатында психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді талдау;

2) интеграцияланған сабақтарды өткізу ерекшеліктерін анықтау;

3) бір сабақта әртүрлі оқу пәндерінің ең тиімді үйлесімін үйрену;

Мектепшілік бақылау жоспарына сәйкес педагогтар ашық сабақтар өткізеді. Сондай-ақ, педагогтар өз әріптестерінің сабақтарына үнемі қатысып отырады.

Мақсаты:

1) педагогикалық кадрлардың жұмысын бақылау.

2) білім беру процесіне қойылатын бірыңғай педагогикалық талаптарды жүзеге асыру;

3) педагогикалық тәжірибе алмасу.

Бастауыш сыныптардағы пән апталығы екінші жартыжылдықта жоспарланған (13 сәуірден 17 сәуірге дейін «Фиксикпен болған оқиғалар»).

Оқу үдерісін ұйымдастыру оқу жоспарымен, мектептің жылдық жұмыс жоспарымен және сабақ кестесімен реттеледі, онда сабақтардың 40 минуттық ұзақтығы, 1-9 сынып оқушылары үшін бес күндік оқу аптасы көрініс тапты.

Әдістемелік бірлестік жетекшісі Фомичёва О.А.