Пән апталығы оқушылардың математика сабағына қызығушылықты арттыратын форма ретінде

«Білім күнделікті
ұсақ тәжірибелік
дәндерден тұрады»
Д. И. Писарев

Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын қалай сақтауға болады? Математика не үшін қажет? Оқушылардың белсенділігін қалай қолдауға болады? Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін оқыту құралдары мен әдістерін іздеу қазіргі білім берудің маңызды үрдісі болып табылады. Математика апталығын өткізу сияқты ойын әрекетінің бұл түрі осы тұрғыдан сәтті болып көрінеді.
Біздің мектепте математика апталығы үнемі және дәстүрлі түрде өткізіледі. Бұл оқушылардың белсенді қатысып, шығармашылық істерді ұйымдастыруға болатын уақыт. Бір жағынан, оқу үдерісін ынталандыратын және толықтыратын, балалардың танымдық белсенділігін арттыратын ойын әрекетін ұйымдастыру маңызды, екінші жағынан, бұл оқушыны дамытатын, шығармашылық таным беретін хобби болды.
Биыл «Математика апталығы» қарашаның 14-18 аралығында өтті.
Математика пәні апталығының міндеттері:

  • оқушыларды өз бетінше шығармашылық қызметке тарту;
  • олардың зерттелетін пәнге деген қызығушылығын арттыру;
  • оқушылардың шығармашылық әлеуетін іске асыру және ашу мүмкіндігі;
  • оқу мотивациясын арттыру.
    Математика апталығы басталардан бірнеше күн бұрын мектепте хабарландыру тақтасында математика апталығы туралы хабарландыру ілініп, күнделікті іс-шаралар жоспары жоспарланған.
    Дүйсенбіде «математикалық Ералаш»пәндік апталығының ашылуы өтті. Оқушыларды іс-шаралар жоспарымен таныстырды, математикалық аппликациялар мен қабырға газеттерін дайындауды тапсырды, сондай-ақ балалар «математикалық балық аулау»ойынын ойнады.
    Сейсенбіде 6-8 сынып оқушылары арасында математика және дене шынықтыру пәндерінің «математикалық старттар»сабағы өткізілді! Барлық команда мүшелері өздерінің тапқырлығын, ептілігін, күші мен жылдамдығын көрсетті. Сәрсенбіде 9 сынып оқушылары арасында » Математикалық жекпе-жек «сабақ-ойыны өтті. Ойын барысында балалар өзара әрекеттесуді үйренді, мәселені бірге шешті, өздерін ғана емес, жолдастарын да естіді.
    Апта соңында «математикалық Ералаш» сыныптан тыс іс-шарасы өткізілді, онда оқушылар өздерінің шығармашылық қабілеттерін, тапқырлығын және керемет әртістігін көрсетті. Балалар математика туралы өлеңдер оқыды, «Ералаш» әзіл-сықақ сериясынан «тапсырма»эпизодына пародия көрсетті. Мұғалімдер көрермендермен математикалық викторина өткізіп, ән шырқады. Сондай-ақ, оқушылар «Ұшатын кеме» ертегісіне негізделген Көңілді математикалық спектакль ұсынды, ол көрермендер мен тәрбиешілердің балаларында жағымды эмоциялар тудырды. Актерлер шапалақтап, жылы лебіздерін білдірді.
    Қорытындылау және марапаттау кезінде белгілі бір конкурстағы жеңіс қана емес, сонымен қатар аптаның белсенді қатысуы да ескерілді. Педагогтар ең белсенді оқушыларды грамоталармен және сыйлықтармен марапаттады.
    Әр бала аптаның барлық іс-шараларының белсенді қатысушысы болды, сонымен бірге қатысуды немесе қатыспауды таңдау мүмкіндігіне ие бола отырып, іс-шараларға өз еркімен қатысты. Ол өзін әр түрлі рөлдерде сынап көре алды, әр түрлі іс-шараларда өз күшін сынап көрді: қолөнер, қиялдау, сурет салу, идеялар ұсыну, оларды жүзеге асыру, театр қойылымдарына қатысу, өлең айту, ойын түрінде жарысу. Сондай-ақ басқалардың мұны қалай жасайтынын байқауға болады. Бұл өте маңызды, әсіресе оқудың алғашқы кезеңдерінде, барлық балалар өздерін сенімді сезінбейтін кезде.
    Өткізілген іс-шаралар балалардың білімін байытуға, олардың бастамасы мен дербестігін көрсетуге, шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін дамытуға ықпал етті.
    Барлық қатысушыларға алғыс айтамыз!
Комментирование на данный момент запрещено, но Вы можете оставить ссылку на Ваш сайт.

Обсуждение закрыто.